Over deze opleiding
Je hebt een baan en doet veel op gebied van communicatie. Je wilt er meer van weten en daarmee je kansen op je werk of daarbuiten vergroten.
Je hebt al enige ervaring met communicatie en doet werk die daarbij aansluit. Je hebt een hands-on mentaliteit, werkt graag met beeld, tekst en audio en bent nieuwsgierig naar hoe je effectieve en creatieve content kunt creëren. Kom kijken bij de Rotterdam Academy en ontdek dat leren en praktijk hand in hand lopen.
In de eerste periode leer je creatief denken, vormgeven en de basistheorie van communiceren en crossmedia. Een studieloopbaancoach begeleidt je daarbij en maakt je wegwijs op school. Gedurende de opleiding breng je theorie direct in praktijk samen met medestudenten, docenten en professionals uit de praktijk. Je leert jezelf beter kennen, wat jouw kernkwaliteiten zijn en het heft in eigen hand te nemen. Na deze opleiding vertaal je moeiteloos een idee naar een crossmediaal concept en werkt dit uit tot een interactieve campagne.
Er wordt veel zelfstandigheid van je verwacht. Je zult de lessen goed voor moeten bereiden, thuis studeren en tijdens de les gerichte vragen stellen om de studie in twee jaar af te kunnen ronden. Het is een vereiste dat je minimaal 16 uur in de week in een werkomgeving zit waar je opdrachten kunt uitvoeren.
Je hebt al enige ervaring met communicatie en doet werk die daarbij aansluit. Je hebt een hands-on mentaliteit, werkt graag met beeld, tekst en audio en bent nieuwsgierig naar hoe je effectieve en creatieve content kunt creëren. Kom kijken bij de Rotterdam Academy en ontdek dat leren en praktijk hand in hand lopen.
In de eerste periode leer je creatief denken, vormgeven en de basistheorie van communiceren en crossmedia. Een studieloopbaancoach begeleidt je daarbij en maakt je wegwijs op school. Gedurende de opleiding breng je theorie direct in praktijk samen met medestudenten, docenten en professionals uit de praktijk. Je leert jezelf beter kennen, wat jouw kernkwaliteiten zijn en het heft in eigen hand te nemen. Na deze opleiding vertaal je moeiteloos een idee naar een crossmediaal concept en werkt dit uit tot een interactieve campagne.
Er wordt veel zelfstandigheid van je verwacht. Je zult de lessen goed voor moeten bereiden, thuis studeren en tijdens de les gerichte vragen stellen om de studie in twee jaar af te kunnen ronden. Het is een vereiste dat je minimaal 16 uur in de week in een werkomgeving zit waar je opdrachten kunt uitvoeren.
Diploma
Kosten
Vul hieronder jouw gegevens in.
Overtref jezelf bij Hogeschool Rotterdam
Ben jij op zoek naar een opleiding? En wil je studeren in Rotterdam? Op de Hogeschool Rotterdam kun je kiezen uit 106 opleidingen in de volgende studierichtingen: Economie, Gedrag en Maatschappij, Gezondheidszorg, Kunst, Media & ICT, Onderwijs, en Techniek.Er studeren...