Leer hoe we resultaten sorteren
We baseren onze zoekalgoritmen om de meest relevante opleidingen te vinden op basis van jouw zoekparameters.
Campagne Management
Beeckestijn Business School
-
Meerdere (6)
Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele...
Contact Center Management
Beeckestijn Business School
-
Meerdere (2)
Veel contact centers groeien van industrieel aangestuurde afdelingen, vaak gezien als kostenpost, uit tot contact centers die waarde creëren voor...
Content Marketing & Cross Media
Beeckestijn Business School
-
Meerdere (6)
Het cross media en content marketing vakgebied richt zich op het optimaal laten samenwerken van de verschillende media zoals internet,...
Customer Experience & Journey Management
Beeckestijn Business School
-
Meerdere (6)
Zet de klant centraal in uw organisatieEr is steeds minder fysiek contact met klanten en het klantcontact verspreid zich over...
Customer Experience & Relationship Management
Beeckestijn Business School
-
Meerdere (6)
Waarde leveren voor de klant en de organisatie door de klant centraal te stellenCRM staat voor Customer Relationship Management, kort...
Customer Service Management
Beeckestijn Business School
-
Meerdere (2)
Klanten kunnen kiezen, klanten maken keuzes en rekenen hard met u af. Meestal niet over geld, wel over de kwaliteit...
Digital & Online Marketing
Beeckestijn Business School
-
Meerdere (6)
Succesvol toepassen van digital & online marketing in uw organisatie.Is er nog een organisatie te vinden die niets doet met...
NLP Business Practitioner
UNLP
-
Amsterdam
• Wil je het aantal opdrachten of contracten dat je binnenhaalt verdubbelen? • Wil je snel vooruit en je doelen...
Online Corporate Communicatie
Beeckestijn Business School
-
Meerdere (6)
Welke invloed heeft online op de communicatie van uw organisatie?Corporate communicatie gaat over de communicatie van uw organisatie en over...
Weergave 1-11 van 11 resultaten
Ads